Optimizare SEO
Știai că peste 60% din traficul organic provine din motoarele de căutare și că doar 10% provine din rețelele de socializare? Oamenii se folosesc în
Campanii PPC
Vrei să fii cunoscut? Îți dorești ca afacerea ta să fie din ce în ce mai vizibilă? Ți-ar plăcea ca produsele sau serviciile tale să
Rata de Conversie: Factori, Strategii și Sfaturi Utile
Rata de conversie este unul dintre indicatorii importanți în evaluarea succesului unui magazin online. Aceasta reflectă procentul de vizitatori care devin clienți, oferind o măsură
Metode de promovare a magazinului online
Pentru a maximiza succesul de promovare magazin online, este foarte important să implementezi, nu doar una singură ci o combinație de strategii de promovare. Fie
Cum funcționează procesul de Lead Generation?
Te-ai întrebat vreodată de ce unii clienți sunt pur și simplu atrași de unele afaceri și de altele nu? De ce în cazul anumitor afaceri,
Principiul lui Pareto 80/20: Ce este și cum te ajută
Te-ai întrebat vreodată de ce doar câteva lucruri pe care le faci par să aibă cel mai mare impact asupra vieții tale? De ce doar
Influencer marketing
Influencer marketing este o formă de marketing online pe care o adoptă din ce în ce mai multe branduri. Această expresie este la modă de
Comportamentul consumatorului
‘You can’t be seen until you learn to see’, Seth Godin.În fiecare zi iei decizii. Deși pare de necrezut, este adevărat. Zilnic hotărăști ce vei
Segmentarea pieței: Strategii cu care nu vei da greș
Segmentarea pietei este un instrument cu ajutorul căruia companiile sunt cu 130% mai predispuse să cunoască motivațiile clienților lor și cu 60% mai predispuse să
Conceptul de marketing
Oamenii cumpără produse sau servicii în fiecare minut. Te-ai gândit vreodată cum ajungi să achiziționezi exact acel produs? Ce te-a determinat să îl consideri necesar
Strategii de preț
De ce este atât de important să ai o strategie de preț bine pusă la punct? Simplu: prețul corect poate atrage clienți noi și poate
Cercetarea de Marketing
Se spune că etapa cercetării nu este deloc importantă! Este părerea multor antreprenori. Tot ce vor ei este să vândă, fără a ști cui! Consideră
Social media manager
Cum ar putea fi definit un social media manager? Un personaj creativ care transformă invizibilul în vizibil. Vrei ca afacerea ta să prospere? Ți-ai propus
CPA Marketing [GHID A-Z pentru începători]
CPA, acronimul care definește „Costul per acțiune”, reprezintă o metodă de afiliere prin care se câștigă bani destul de ușor, mai ales dacă reușești să
Cum sa faci bani din Tik Tok
Tik tok este o sursă interminabilă de nou, de altceva, diferită oarecum de celelalte aplicații cu care ne-am obișnuit până acum, care surprinde pe zi
Specialist marketing
Când vine vorba de promovarea unei afaceri, un specialist în marketing bun se dovedește a fi vital în a crește vizibilitatea companiei și, implicit, veniturile
Reconversie Profesionala: Ce este și Cum poți începe
Studiile care s-au făcut în legătură cu reconversia profesională au arătat faptul că, în mare parte, majoritatea celor care au făcut acest pas au câștigat
Neuromarketing
Consumatorii de produse și servicii iau decizia de a cumpăra de la tine în funcție de mai mulți factori. Partea emoțională contribuie substanțial în decizia