Omnichannel
Crearea unei experiențe memorabile a utilizatorului cu brandul tău a devenit un element vital pentru atingerea obiectivelor afacerii tale. Obiectivul de awareness, dezvoltare a brandului
Cuvinte cheie
Fie că ai mai auzit sau nu de cuvinte cheie până în acest moment, cu siguranță te folosești de ele cel puțin o dată pe
B2B: Ce înseamnă și cum te promovezi eficient
Afacerile B2B creează parteneriate solide între companii și ajută la formarea unui produs sau serviciu final. Cu toate acestea, este important să știi cum să
Retargetingul sau rețintirea publicului țintă
Vrei ca business-ul tău să cunoască o rată mare a conversiei? Probabil că îți dorești ca fiecare utilizator care vizitează site-ul tău să facă o
Articole SEO
Chiar dacă este posibil să nu fi auzit de articolele SEO sau să nu știi care este diferența dintre aceste articole și cele de pe
Publicitate online
Când vrei să atragi atenția asupra produsului sau serviciului pe care compania ta îl oferă, este necesar să planifici anumite activități promoționale. Poate că primul
de la 0 la 14.900 vizite organice lunare, in doar 14 luni [Studiu de caz SEO] pentru site-ul DoAds
Despre agentia DoAds: singura agentie de marketing online din Romania, fondata si administrata de fosti angajati Facebook (Meta). Obiectivele proiectului SEO: Cresterea traficului organic pana
Ce înseamnă copywriter: Tot ce trebuie să știi despre această meserie
Meseria de copywriter a devenit tot mai populară în ultimii ani, mai ales datorită creșterii marketingului digital și nevoii tot mai mari de conținut online.
Ce este SEO?
Vrei ca site-ul afacerii tale să fie cât mai vizibil în motoarele de căutare? Să atragi trafic care să-ți golească stocul în cel mai scurt
Motorul de cautare Google
Peste 5 miliarde de oameni din întreaga lume utilizează internetul zilnic, în prezent, confirm statistica.com. Dacă e să facem o reprezentare procentuală, această sumă reprezintă
Cum construiești un marketing funnel de succes
Ești business owner sau un specialist în marketing care lucrează pentru anumite branduri? Asta înseamnă că știi un aspect esențial. Orice afacere are nevoie de
Optimizare SEO
Știai că peste 60% din traficul organic provine din motoarele de căutare și că doar 10% provine din rețelele de socializare? Oamenii se folosesc în
Campanii PPC: Strategii castigatoare si greseli de evitat
Te-ai întrebat vreodată cum pot ajunge produsele sau serviciile tale la un număr foarte mare de persoane? Te gândești cum să transformi potențialii clienți în
Rata de Conversie: Factori, Strategii și Sfaturi Utile
Rata de conversie este unul dintre indicatorii importanți în evaluarea succesului unui magazin online. Aceasta reflectă procentul de vizitatori care devin clienți, oferind o măsură
Metode de promovare a magazinului online
Pentru a maximiza succesul de promovare magazin online, este foarte important să implementezi, nu doar una singură ci o combinație de strategii de promovare. Fie
Cum funcționează procesul de Lead Generation?
Te-ai întrebat vreodată de ce unii clienți sunt pur și simplu atrași de unele afaceri și de altele nu? De ce în cazul anumitor afaceri,
Principiul lui Pareto 80/20: Ce este și cum te ajută
Te-ai întrebat vreodată de ce doar câteva lucruri pe care le faci par să aibă cel mai mare impact asupra vieții tale? De ce doar
Influencer marketing
Influencer marketing este o formă de marketing online pe care o adoptă din ce în ce mai multe branduri. Această expresie este la modă de