
Ce inseamna PPC? Tot ce trebuie să știi despre publicitatea Pay Per Click
Vrei să fii cunoscut? Îți dorești ca afacerea ta să fie din ce în ce mai vizibilă? Ți-ar plăcea ca produsele sau serviciile tale să

Tipuri de Marketing: Strategii pentru fiecare afacere
Știai că peste 70% dintre consumatori preferă să interacționeze cu branduri care oferă conținut personalizat? Într-o lume în continuă schimbare, strategiile de marketing s-au diversificat

Cum să Crești Brand Awareness-ul în 2024
Știai că, potrivit unui studiu, 81% dintre consumatori trebuie să aibă încredere într-un brand pentru a fi mai predispuși să cumpere de la el? Brand

Modele de bannere: 10 exemple creative pentru campania ta
În publicitatea online, bannerele sunt ca o primă impresie – fie captezi atenția publicului, fie riști să fii ignorat. Și sinceri să fim, în contextul

Ce este Threads și cum poate revoluționa comunicarea online?
Ce este Threads? Noua aplicație semnată Meta, devenită una din cele mai apreciate rețele de socializare, dar dependentă de existența unui cont Instagram, permite postarea

Buyer persona: Ce este și cum se crează?
Îți dorești să creezi campanii de marketing care să rezoneze cu clienții tăi ideali și să obții rezultate remarcabile? Începe prin a construi un Buyer

Publicul țintă: Ce este și cum să-l identifici corect pentru afacerea ta?
Știai că nu poți vinde oricui? Pentru că nu toți sunt publicul tău țintă. De aceea, este important să-l identifici corect înainte de a-ți promova

Reclama la un produs: Cum atragi atenția cumpărătorilor?
Ce au în comun cele mai de succes branduri? Reclame care captează atenția și convertesc instant! Află cum poți obține același efect pentru afacerea ta.

KPI: Ce înseamnă și cum să îi utilizezi pentru a-ți monitoriza succesul afacerii?
Ai pornit la drum o afacere, ai stabilit obiectivele și te-ai pus pe treabă. Lucrurile merg bine, dar te întrebi cum poți fi sigur că

Pașii vânzări: Greșeli comune, Strategii și Sfaturi utile
Indiferent de domeniul în care activezi, procesul de vânzare este motorul care alimentează creșterea și succesul unei afaceri. În același timp, vânzările sunt un domeniu

Ce poți vinde să faci bani de oriunde te-ai afla?
Ce poți vinde să faci bani? Aproape orice. Te-ai întrebat vreodată cum ar fi să câștigi bani fără să fii legat de un birou? În

Campanii Google Ads: Tipuri de campanii, configurare, optimizarea și monitorizare
Atunci când vine vorba de publicitatea pe Google, există mai mulți factori care determină succesul campaniilor tale, iar unul dintre ei stă chiar în structura

Promovare Google Ads: Ce este și cum funcțonează
Acestea sunt doar câteva date statistice cu privire la modul în care performează Google Ads. Deși este bine să ai și trafic organic, reclamele nu

Care este dimensiunea ideală a imaginilor de pe Facebook?
„E doar o poză, merge s-o postezi oricum,” aşa ar spune mulţi oameni. Într-o perioadă în care oamenii consumă exclusiv conţinut foto şi video, o

Ce înseamnă Link pe Facebook?
Linkurile sunt esențiale pentru navigarea pe internet și pentru conectarea informațiilor. Ele îți permit să accesezi rapid și ușor conținut relevant, să partajezi resurse importante

De la câți Followeri primești Bani pe Facebook?
Te-ai întrebat vreodată de ce este atât de important numărul de urmăritori? Este simplu. Pe facebook, numărul de urmăritori nu doar că mărește vizibilitatea conținutului

Cât plătește Facebook pentru vizualizări?
Astăzi, oportunitățile de a câștiga bani online sunt mai accesibile decât oricând. Facebook este una dintre cele mai mari platforme de social media și oferă

Tot ce trebuie să știi despre Facebook Pixel: Ghid complet
În prezent, orice tool care îți poate îmbunătăți performanța campaniilor de marketing merită atenția ta. Unul dintre aceste instrumente, poate neașteptat de puternic, este Facebook