Link Clicks vs. Landing Page Views – Care e mai bun?

Cuprins

In the beginning there were Link Clicks then Zuck said…let there be Landing Page Views.

Care este diferența intre ele?

Pe scurt: 1 Landing Page View înseamnă că ai o vizualizare a paginii externe iar o persoană a ajuns 100% pe pagina ta, pe cand 1 Link Click înseamnă că cineva a dat click pe un link din reclama ta, dar nu înseamnă neapărat ca a și așteptat să se încarce pagina și să îți vadă conținutul.

Mai pe lung:

Landing Page Views sunt monitorizate prin Facebook Pixel (trebuie să ai Pixel-ul instalat pentru a putea optimiza pentru LP Views). Ca un LPV să fie contorizat, înseamna că vizitatorul a așteptat pana s-a încărcat pagina și Pixel-ul i-a înregistrat vizita.
În momentul în care selectam opțiunea de a optimiza pentru Landing Page Views, Facebook ne caută clienți care de obicei au un comportament similar, dau click pe reclame, intră pe pagini și așteaptă să se incarce conținutul așa că văd tot mesajul sau informația pe care vrei să o transmiți și implicit, cresc șansele de conversie.

Care e mai bun?

Din experiența noastră, LPV iți aduc un trafic mai de calitate. Din acest motiv, folosim mereu Landing Page View ca și obiectiv.
Un LPV este într-adevăr mai scump decât un Link Click de obicei, dar oamenii care ajung pe pagina aduc mai multe conversii, ai mai multe evenimente cu ei (ex. Add to Cart, Checkout Initiated, etc.) și petrec mai mult timp pe website decât cei care vin în urma unei campanii de Link Clicks. Am facut diverse teste LPV vs. Link Click iar cand vine vorba de conversii, LPV a caștigat mereu.

Sunt insa și marketers care folosesc în continuare și Link Clicks ca obiectiv cu audiențele calde (cu oamenii care au fost deja pe pagină cărora le fac de exemplu o retargetare), obținând astfel un cost per click mai mic uneori.

Ca orice altceva pe Facebook, trebuie să testezi cu un A/B Test ce functionează cel mai bine pentru tine, fiecare afacere fiind diferită!

Alte articole similare:

 

Ai nevoie de o promovare și optimizare mai complexă sau dorești să externalizezi acest serviciu? Intră in contact cu noi!

Ai un prieten căruia i-ar fi de folos acest articol? Ajută-l cu un share. Îți va fi recunoscător :)
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Lasă un răspuns

Introdu Adresa de E-mail și primești Ghidul Strategic pentru Facebook Ads în eCommerce
Autor Articol
Vlad Niță

Vlad Niță

CEO DoAds Agency și expert Facebook Ads

Categorii Articole
Postări Recente
Principiul Pareto

Principiul Pareto

Simți că ai foarte multe activități dar totodată nu ai timp pentru nimic? La finalul zilei ajungi acasă obosit spunând că ai avut o zi

Influencer marketing

Influencer marketing

Influencer marketing este o formă de marketing online pe care o adoptă din ce în ce mai multe branduri. Această expresie este la modă de

Comportamentul consumatorului

Comportamentul consumatorului

‘You can’t be seen until you learn to see’, Seth Godin. În fiecare zi iei decizii. Deși pare de necrezut, este adevărat. Zilnic hotărăști ce

Introdu Adresa de E-mail și primești Ghidul Strategic pentru Facebook Ads în eCommerce