In the beginning there were Link Clicks then Zuck said…let there be Landing Page Views.
Care este diferența între ele?
Pe scurt: 1 Landing Page View înseamnă că ai o vizualizare a paginii externe iar o persoană a ajuns 100% pe pagina ta, pe cand 1 Link Click înseamnă că cineva a dat click pe un link din reclama ta, dar nu înseamnă neapărat ca a și așteptat să se încarce pagina și să îți vadă conținutul.
Mai pe lung:
Landing Page Views sunt monitorizate prin Facebook Pixel (trebuie să ai Pixel-ul instalat pentru a putea optimiza pentru LP Views). Ca un LPV să fie contorizat, înseamnă că vizitatorul a așteptat până s-a încărcat pagina și Pixel-ul i-a înregistrat vizita.
În momentul în care selectăm opțiunea de a optimiza pentru Landing Page Views, Facebook ne caută clienți care de obicei au un comportament similar, dau click pe reclame, intră pe pagini și așteaptă să se încarce conținutul așa că văd tot mesajul sau informația pe care vrei să o transmiți și, implicit, cresc șansele de conversie.
Care e mai bun?
Din experiența noastră, LPV iți aduc un trafic mai de calitate. Din acest motiv, folosim mereu Landing Page View ca și obiectiv.
Un LPV este într-adevăr mai scump decât un Link Click de obicei, dar oamenii care ajung pe pagină aduc mai multe conversii, ai mai multe evenimente cu ei (ex. Add to Cart, Checkout Initiated etc.) și petrec mai mult timp pe website decât cei care vin în urma unei campanii de Link Clicks. Am făcut diverse teste LPV vs. Link Click iar când vine vorba de conversii, LPV a câștigat mereu.
Sunt însă și marketers care folosesc în continuare și Link Clicks ca obiectiv cu audiențele calde (cu oamenii care au fost deja pe pagină, cărora le fac de exemplu o retargetare), obținând astfel un cost per click mai mic uneori.
Ca orice altceva pe Facebook, trebuie să testezi cu un A/B Test ce funcționează cel mai bine pentru tine, fiecare afacere fiind diferită!
Alte articole similare:
-
4 MODALITATI DE OPTIMIZARE A CAMPANIILOR FACEBOOK ȘI INSTAGRAM
-
DE CE IȚI SCADE IMPACTUL ORGANIC AL PAGINII FACEBOOK
-
CE AUDIENȚE ȚINTIM PE FACEBOOK ȘI CUM LE ADMINISTRĂM
-
DE CE CRESC COSTURILE PUBLICITĂȚII PE FACEBOOK?
Ai nevoie de o promovare și optimizare mai complexă sau dorești să externalizezi acest serviciu? Intră în contact cu noi!
Responses