Top 9 studii de caz DoAds, care au generat peste 100€ de milioane pentru clienții noștri

Dacă ai nevoie de puțină inspirație sau vrei să încerci noi strategii și tactici pentru a-ți crește veniturile afacerii tale, prin promovarea plătită pe Facebook sau Instagram Ads, am pregătit o colecție cu cele mai bune studii de caz, bazate pe experiența și activitatea clienților noștri.


În acest ghid vei găsi strategii care au funcționat pentru diferite tipuri de afaceri, precum cele din ecommerce, Single Product, HoReCA etc. 


Studiile analizează provocările de marketing ale diferitelor tipuri de afaceri, prin prisma obiectivelor, detaliilor cheie ale unei campanii, dar și rezultatele acesteia.

Ce vei primi în acest ghid?

67 de pagini în care îți dezvălui secretele prin care am ajutat diferite afaceri (din diferite nișe) să-și tripleze ROAS-ul, sau să scadă costurile de 9X.

Bonus, ți-am pregătit o listă cu cele mai importante lecții de marketing învățate.

Strategia 4.29 pentru e-commerce

În mod normal ai spune că o creștere de 0.80 la ROAS nu este una semnificativă, însă dacă raportezi la valoarea comenzilor și numărul lor, rezultatele sunt extraordinare!

Pe acest cont am descoperit strategia de 4.29, am reușit să scalăm cu Cost Cap constant. 

Este contul pe care am reușit să perfecționăm reguli automate, contul pe care am testat foarte multe strategii de cost cap și bid cap.:

Top 5 produse castigatoare

Top 5 produse câștigătoare - intră în joc strategia de izolare

Deși pare ca o strategie rudimentară, a avut rezultate excelente cu un minim de efort. 

Pe acest cont am pornit la drum cu cataloage ALL-PRODUCTS și am lăsat ca algoritmul Facebook să-și facă magia, unde a generat aproximativ 200-300 de vânzări.

magazin-cadouri-personalizate

Ce greșeli să eviți dacă promovezi un ecommerce de Cadouri Personalizate


Îți spuneam la începutul acestui ghid că vor fi și studii de caz unde nu am reușit să aducem rezultatele dorite. Însă lecțiile învățate pe acest proiect, sunt de neprețuit.

Acest studiu de caz este despre încercarea de a pune pe picioare un cont de reclame care a performat mult sub așteptări. 

Restaurant Local

Strategia prin care am devenit cel mai cunoscut restaurant dintr-un oraș cu 196.000 locuitori

De data aceasta vorbim despre un restaurant din România care deține și un magazin unde se pot plasa comenzi de delivery.

Dacă în studiile de caz anterioare strategia folosită în reclamele pe Facebook a făcut diferența, un factor cheie în cazul acesta a fost că restaurantul și-a construit un brand puternic.

Probabil că sunt mulți competitori în oraș care pot genera vânzări prin Facebook, însă cu siguranță sunt puțini care pot genera emoție prin loialitate și poziționare în piață. 

Am lăsat jobul de la Facebook, ca să te ajut să ai rezultate…

Îmi amintesc că în acea seară, nu am închis un ochi, dar după lungi discuții, am luat o hotărâre, ce părea riscantă pe atunci. De a reveni în România și a continua acasă misiunea începută ca angajat Facebook:

Să ajut afacerile să crească prin intermediul reclamelor pe Facebook și Instagram.

Vlad Nita, Fondator DoAds

vladz