Leadership: Ce înseamnă si Cât de important este?

Leadership Ce înseamnă si Cât de important este

Cuprins

Leadershipul este un subiect extrem de important în lumea afacerilor, iar un lider eficient poate face diferența dintre succesul și eșecul unei afaceri. Dar ce înseamnă, de fapt, leadershipul si cât de important este?

Dacă ești deținătorul unui business sau conduci o afacere online trebui să știi ce este leadershipul și să îl și aplici dacă îți dorești să ai succes, relații bune și o echipă performantă și motivată. Pentru că acest concept se poate aplica cu același succes și într-o afacere online la fel ca în afacerile clasice.

Leadership-ul este un aspect important al afacerilor și al vieții în general, și poate fi esențial și pentru succesul afacerii tale online sau offline.

Ce inseamna Leadership?

Ce inseamna Leadership
Sursă foto:businessday ng

Ca să înțelegi pe scurt ce înseamnă leadership sau ce este leadershipul acesta se referă la capacitatea unei persoane de a conduce  și ghida oamenii (echipa) spre atingerea obiectivelor comune, prin influențarea și motivarea lor într-un sens bun.

Aceasta poate include atât capacitatea de a crea viziunea și direcția unei afaceri, cat și capacitatea de a comunica și a conduce o echipă. Din acest motiv lidershipul este un concept unic și nu orice manager poate fi un lider.

Leadershipul per ansamblu  se referă la capacitatea unui om de inspira și motiva oamenii din echipă pentru a atinge un obiectiv comun sau mai bine zis obiectivele afacerii, unul câte unul și nu prin a impune.

Un lider eficient este capabil să își motiveze echipa, să lucreze împreună, să ia decizii dificile și să ia măsuri pentru a rezolva problemele care apar. Un lider bun este, de asemenea, un comunicator excelent și poate inspiră oamenii prin exemplul propriu și nu doar prin plasarea de sarcini.

Importanta Leadership-ului

Importanta Leadership-ului
Sursă foto: lab manager

Leadership-ul este esențial în orice afacere deoarece ajută la stabilirea unei direcții clare și a obiectivelor dar și  la motivarea oamenilor și la gestionarea resurselor și situațiilor dificile. Fără un leadership eficient o afacere ar fi ca o corabie în derută.

Un leadership eficient poate contribui deci la creșterea productivității, a angajamentului angajaților și la îmbunătățirea relațiilor cu clienții și partenerii de afaceri.

Însă, leadershipul este important din mult mai multe motive. În primul rând, un lider bun poate crește moralul și productivitatea echipei, ajutând-o să lucreze mai eficient și să atingă obiectivele mai rapid.

De asemenea, un lider eficient poate ajută la dezvoltarea și îmbunătățirea abilităților oamenilor din echipa sa, crescând astfel potențialul lor de a contribui la succesul companiei.

În plus, leadershipul este important și pentru că poate ajuta la prevenirea problemelor și la rezolvarea acestora atunci când apar. Un lider  poate preveni problemele prin stabilirea de reguli și norme clare și prin luarea unor măsuri proactive, în special datorită faptului că în general, acesta este u vizionar.

Atunci când apar probleme, un lider bun poate lua decizii rapid și poate acționa pentru a le rezolva dar are și capacitatea de a le previziona.

Ce face un Leader?

Ce face un Leader
Sursă foto: IMSA search

Dacă vrei și tu să devii un leader și să faci un leadership de calitate trebuie să știi înainte de toate ce face un leader, pentru a știi care sunt responsabilitățile tale și ce anume ai de făcut în anumite situații pentru a gestiona situațiile și echipele cu care lucrezi.

Un lider își asumă responsabilitatea pentru performanța întregii echipe și se concentrează pe atingerea obiectivelor alături de aceasta. Acesta poate fi implicat în luarea deciziilor strategice, în gestionarea resurselor și a situațiilor dificile și în asigurarea că echipa rămâne motivată și angajată în procesul de atingere a obiectivelor.

De asemenea, un lider trebuie să fie mereu implicat și să lucreze cot la cot cu ceilalți, fiind un exemplu demn de urmat.

Stiluri de Leadership in mediul online

Stiluri de Leadership in mediul online
Sursă foto: twitter

În mediul online, există mai multe stiluri de leadership, iar acestea pot varia în funcție de contextul și nevoile specifice ale afacerii  sau ale echipei.

Iată care sunt cele mai comune tipuri de leadership pentru mediul online.

Leadership transformațional

Acest stil de leadership se concentrează pe motivarea și inspirarea angajaților prin transformarea lor în lideri mai buni. Într-un mediu online, acest stil de leadership poate fi foarte eficient prin intermediul sesiunilor de formare și mentorat online fapt care poate duce la o mai bună performanță și manageriere a activităților și echipelor.

Leadership democratic

Leadershipul democratic se focusează pe implicarea tuturor membrilor echipei în procesul decizional, fapt extrem de util în creșterea și implicarea fiecărui membru a echipei în dezvoltarea afacerii.

Dacă te întrebi cum poți aplica acest stil în mediul online, îl poți implementa prin intermediul platformelor de colaborare și votare online, astfel încât toți membrii echipei să-și exprime opiniile și să luați astfel decizii referitoare la afacere,  împreună.

Astfel toți membrii echipei se pot simți mai implicați în business și mai motivați să devină mai buni.

Leadership de tip coaching

Leadership-ul de tip coaching are la bază dezvoltarea abilităților și performanțelor angajaților prin feedback și ghidare individuală.

În mediul online, acest stil de leadership îl poți implementa prin intermediul sesiunilor de coaching online și prin comunicarea individuală cu membrii echipei prin videoconferințe sau alte canale de comunicare.

Leadership orientat spre rezultate

Evident că acest stil de leadership se concentrează pe obținerea rezultatelor dorite prin stabilirea unor obiective clare și monitorizarea progresului și poate fi implementat  în mediul online prin intermediul platformelor de gestionare a proiectelor și a obiectivelor online.

Orice afacere își dorește să aibă rezultate, așadar cu siguranță acest tip de leadership este unul perfect pentru afacerea ta care poate fi combinat cu alte tipuri de leadership.

Leadership adaptiv

Leadership-ul adaptativ are la bază abilitatea întregii echipe și a afaacerii  de a se adapta la schimbările rapide ale mediului și de a lua decizii rapide și eficiente în consecință.

În online, acest stil de leadership se poate realiza prin intermediul sesiunilor de brainstorming online și prin comunicarea rapidă cu membrii echipei prin canale de comunicare online.

Avantajele unui Leadership bun în mediul online

Avantajele unui Leadership bun în mediul online
Sursă foto: goprotoz

Așa cum am spus, un leadership bun este crucial în orice mediul de lucru, iar în mediul online acesta devine și mai important în special acum când foarte multe afaceri se concentrează pe lucrul în online.

Un lider bun poate fi acea persoană care să inspire în mod constant și să motiveze echipa chiar și de la distanță, să creeze o cultură organizațională puternică și să încurajeze dezvoltarea abilităților și competențelor membrilor echipei. Pentru că și în afacerile online oamenii au aceleași nevoi ca în cazul unei afaceri fizice, iar atunci când aceștia lucrează la distanță pot fi mult mai greu de motivat și urmărit performanța sau chiar se pot demotiva mai ușor.

Iată câteva avantaje ale unui leadership bun în mediul online:

Creșterea productivității

Un lider care practică un leadesrhip bun poate să încurajeze și să motiveze echipa să își îndeplinească sarcinile la timp și cu calitate . Acest lucru poate duce la o creștere a productivității și la obținerea mai rapidă a obiectivelor propuse în afacere dar și la motivarea fiecărui membru al echipei pentru a deveni el însuși mai productiv.

Îmbunătățirea comunicării

Un lider bun încurajează o comunicare deschisă și eficientă între membrii echipei chiar și atunci când aceștia lucrează în online. În mediul online, comunicarea poate fi mai dificilă, dar un lider bun poate să găsească soluții și să creeze canale de comunicare eficiente pentru a îmbunătăți fluxul informațional care este decisiv în munca la distanță.

Crearea unei culturi organizaționale puternice

O persoană care practică un leadership eficient poate să promoveze valorile și viziunea organizației, să creeze o cultură organizațională puternică și să încurajeze colaborarea și solidaritatea între membrii echipei.

Dezvoltarea abilităților și competențelor

Un lider eficient se focusează pe dezvoltarea abilităților și competențelor în rândul membrilor echipei. În online, acest lucru poate fi realizat prin intermediul cursurilor de formare sau  mentorat online, sau prin comunicare individuală și feedback constructiv.

Reducerea fluctuației angajaților

Cu cât păstrezi mai mult timp angajații în care ai investit timp și bani alături aceștia îți aduc extrem de multe beneficii preecum succesul afacerii dar și mai bune performanțe personale.

Așadar, un lider bun poate să îmbunătățească nivelul de satisfacție al angajaților prin crearea unui mediu de lucru plăcut și stimulativ. Aceasta poate duce la reducerea fluctuației angajaților în viitor și la menținerea unei echipe puternice și motivată.

Cum poate leadership-ul sa ajute un magazin online?

Cum poate leadership-ul sa ajute un magazin online
Sursă foto: eLearning industry

Leadership-ul este un factor cheie în succesul oricărui magazin online alături de strategii bine gândite și implementate corespunzător. Însă cum nici o strategie bună nu este relavantă dacă nu este implementată de o echipă motivată este important să ții cont de toate aceste aspecte atunci când vorbim despre un leadership de calitate.

Definirea unei viziuni clare și a obiectivelor

Un lider puternic trebuie să fie capabil să definească o viziune clară pentru afacerea sa și să stabilească obiective clare și realiste care să poate fi înțelese și implementate cu ușurință de către întreaga echipă.

În cazul unui magazin online, acest lucru ar putea însemna stabilirea unui obiectiv de creștere a vânzărilor cu 20% în următoarele 12 luni sau extinderea portofoliului de produse pentru a ajunge la noi piețe.

Îmbunătățirea experienței clienților

Un alt lucru de care ar trebui să ții cont dacă vrei să devii acel lider bun este să te focusezi pe îmbunătățirea experienței clienților în mediul online și să inspiri și echipei tale acest obiectiv.

Acest lucru l-ați putea face prin îmbunătățirea site-ului web pentru a face navigarea mai ușoară și mai intuitivă, răspuns rapid la întrebările clienților sau oferirea unui serviciu de asistență excelent.

Îmbunătățirea eficienței operaționale

Îmbunătățirea eficienței operaționale este un alt aspect important al leadership-ului. Un lider puternic poate să identifice procesele ineficiente din cadrul magazinului online și să le optimizeze împreunî cu echipa.

Acest lucru poate însemna introducerea unor instrumente noi sau optimizarea fluxului de lucru pentru a reduce timpul și costurile necesare pentru a procesa o comandă.

Creșterea angajamentului angajaților

Creșterea angajamentului angajaților tăi ar trebui să fie un alt obiectiv dacă vrei să devii ace lider bun. Acest lucru îl poți realiza prin intermediul unor politici de motivare, dezvoltare profesională sau oferirea unor avantaje atractive pentru angajați.

Angajații motivați și implicați sunt mai productivi și mai eficienți, ceea ce poate avea un impact pozitiv asupra performanțelor afacerii.

Inovarea și adaptabilitatea

Inovarea și adaptabilitatea sunt cheia succesului într-un mediu online extrem de competitiv cum este cel din prezent, iar un lider puternic poate să încurajeze echipa  să fie inovatoare și să se adapteze la noile tendințe din industrie.

Acest lucru poate fi făcut prin lansarea unor produse noi sau dezvoltarea unor strategii de marketing creative pentru a atrage noi clienți.

Caracteristicile unui Leadership de succes într-un magazin online

Caracteristicile unui Leadership de succes într-un magazin online
Sursă foto: timesJobs

Într-o lume în continuă schimbare, succesul unui magazin online depinde de un leadership puternic și coerent care știe să gestioneze atât echipele, relațiile cu clienții și partenerii cât și să creeze sau să implementeze strategii bine puse la punct.

Dacă nu știi cum să faci acest lucru în mod specific pentru afacerea ta sau pur și simplu îți dorești să găsești cea mai bună strategie pentru afacerea ta te invităm în programul MANIFESTO, pe care l-am creat special pentru liderii care vor să își dezvolte strategia de business perfectă care îi va crește vânzările și îi va dezvolta afacerea.

Iată, așadar câteva lucruri de care să ții cont atunci când îți creezi strategia printr-un leadership de calitate.

Viziune clară

Așa cum am spus, un lider bun este un vizionar. Deci va trebui să ai o viziune clară asupra obiectivelor și valorilor magazinului tău online. Această viziune ar trebui să fie împărtășită cu toți angajații și să fie reflectată în strategia și acțiunile afacerii.

Prin stabilirea unei viziuni clare, liderul poate ajută la definirea identității magazinului online și la crearea unui plan de acțiune pentru a se ajunge la îndeplinirea obiectivelor.

Comunicare eficientă

O comunicare eficientă este cheia pentru a menține un flux de muncă bun și pentru a evita confuzia sau problemele de comunicare între angajați.

Așadar tu ca lider, ar trebui să comunici clar și concis, să asculți dar și să primești feedback-ul angajaților, abordând  problemele într-un mod profesionist și eficient.

Capacitatea de a menține echipa motivată

Un alt lucru esențial aici este să nu uiți să îți menții  echipa motivată și implicată în activitățile afacerii, oferind feedback constructiv. Nu uita să recunoști realizările angajaților tăi  și să le oferi oportunități de dezvoltare profesională pentru a deveni din ce în ce mai buni în ceea ce fac.

De asemenea, trebuie să știi cumm să rezolvi conflictele și să creezi de fiecare dată  un mediu de muncă pozitiv și productiv.

Abilitatea de a lua decizii rapide și bine informate

Într-un mediu online rapid și competitiv, un lider puternic trebuie să fie capabil să ia decizii rapide și bine informate. Acesta ar trebui să fie familiarizat cu datele și analizele pentru a lua decizii informate și strategice pentru magazinul online. Așadar în acest sens va trebui să știi cum și de unde să îți colectezi toate datele necesare pentru a lua decizii bazate pe informații și nu pe presupuneri.

Prin luarea acestor  bine informate, tu ca liderul te vei asigura ca vei realiza obiectivele dar și că vei contribui la creșterea profiturilor.

Inovație și flexibilitate

Inovația și flexibilitatea sunt esențiale pentru succesul unui magazin online și a oricărei afaceri. În acest sens, tu ca lider va trebui să vezi foarte clar care sunt oportunitățile de inovație și să dezvolți strategii creative pentru a menține magazinul online competitiv și relevant pentru clienți.

De asemenea va trebui să te adaptezi la schimbările de pe piață și să iei decizii rapide pentru a menține magazinul online în topul industriei.

Cum să dezvolți abilitățile de leadership într-un magazin online?

Cum să dezvolți abilitățile de leadership într-un magazin online
Sursă foto: dreamstime

Dacă deții un magazin online sau ești implicat în dezvoltarea unuia, probabil că ai înțeles deja cât de important este să ai abilități de leadership bine dezvoltate.

Deși poate fi dificil să îți dai seama cum să dezvolți aceste abilități într-un mediu online, există câteva strategii care îți pot fi de folos.

Stabilește obiective clare și concise

Primul pas pentru a-ți dezvolta abilitățile de leadership într-un magazin online este să ai obiective clare și concise.

Acest lucru nu numai că te va ajuta să te concentrezi asupra ceea ce trebuie să faci pentru a-ți atinge obiectivele, dar îți va permite să îți motivezi și să îți conduci echipa într-un mod mai eficient.

Asigură-te că obiectivele tale sunt SMART (specifice, măsurabile, atingibile, relevante și cu termen limită) pentru a fi mai ușor de atins.

Comunică clar și deschis

Comunicarea este esențială în orice afacerea dar mai ales în dezvoltarea abilităților de leadership.  De aceea, este important să fii clar și deschis în ceea ce privesc așteptările tale, să îți asculți echipa și să fii deschis la feedback.

Învață să delegi

Delegarea este un alt aspect important al dezvoltării abilităților de leadership și poate ajuta la o mai bună gestionare și realizare a tuturor achitivăților afacerii. De aceea, este  important să înțelegi că nu poți face totul singur ( chiar dacă îți dorești asta) și că trebuie să îți încredințezi sarcinile către membrii echipei tale.  Acest lucru te va învăța să ai încredere și în ceilalți și mai mult ca orice să îi faci să devină și ei responsabili și mai buni.

Așadar, învață să delegi sarcinile potrivite către persoanele potrivite și să oferi instrucțiuni clare și concise.

Creează un mediu de lucru pozitiv

Un mediu de lucru pozitiv poate face diferența nu doar în realizarea sacrinilor dar și în relațiile pe care tu le ai cu echipa ta. Asigură-te că echipa ta se simte apreciată și că există o cultură a aprecierii.

Încurajează echipa să își ia pauze și să se bucure de timpul liber pentru a-și menține starea de spirit pozitivă, fii acolo atunci când au nevoie de tine, încurajează-i și motivează-i mereu să devină mai buni.  Astfel și tu vei putea deveni mai bun și îți vei dezvolta capacitatea de a relaționa într-un mediu propice.

Învață să iei decizii eficiente

Într-un magazin online, deciziile trebuie luate rapid și eficient deoarce schimbările aici sunt inevitabilee. Învață să fii un lider care ia decizii bune și rapide, luând în considerare toate aspectele relevante.

Strategii si tehnici pentru dezvoltarea abilitatilor de Leadership

Strategii si tehnici pentru dezvoltarea abilitatilor de Leadership
Sursă foto: chief learning officer

Leadership-ul este o abilitate critică în toate domeniile și la toate nivelurile de conducere. Fie că ești un antreprenor care își conduce propriul business, un director executiv într-o corporație sau un lider al unei echipe pentru un magazin online mai mic sau mai mare, abilitățile de leadership sunt esențiale pentru succesul afacerii și pot fi acel element care va face diferența între o afacere de succes și o echipă motivată sau o afacere care s-ar putea să eșueze.

Iată așadar câteva strategii pe care să le aplici pentru a deveni acel lider eficient, productiv axat pe succes.

Înțelege-ți stilul de leadership și alege-l pe cel mai potrivit

Înainte de toate, trebuie să știi că fiecare lider are propriul său stil de leadership pentru că fiecare suntem unici.  Înțelegerea acestuia este primul pas în dezvoltarea abilităților tale de leadership.

Există mai multe tipuri de stiluri de leadership, inclusiv autoritar, democrat și liberal. Prin înțelegerea stilului tău de leadership (cel pe care îl ai deja sau pe care ai prefera să îl dezvolți), poți începe să te concentrezi asupra dezvoltării punctelor forte și abilităților necesare pentru a fi un lider eficient.

Comunică de fiecare dată eficient

Comunicarea este cu siguranță cheia succesului în orice poziție de leadership. Fie că este vorba despre comunicarea cu angajații, cu clienții sau cu partenerii de afaceri, este important să fii clar și concis în ceea ce spui și să fii atent la feedback-ul pe care îl primești.

Utilizarea unor tehnici de comunicare eficientă, cum ar fi ascultarea activă, poate fi deosebit de utilă în dezvoltarea abilităților tale de leadership ți în a crea strategii eficiente de dezvoltare a afacerii dar și a echipei.

Învață să delegi

Un lider eficient nu-și asumă singur întreaga afacerii și înțelege că doar împreună cu echipa va ajunge la succes.  Astfel că atât eșecurile cât și succesul devin parte a întregii echipe și nu doar a liderului.

Nu uita, așadar că delegarea și împărțirea sarcinilor permite liderului să se concentreze asupra sarcinilor importante și să ofere oportunități pentru angajați să își dezvolte propriile abilități și talente.

În timp ce delegarea poate fi o provocare pentru oamenii care nu au foarte multă încredere în ceilalți, aceasta poate fi îmbunătățită prin crearea unor procese și sisteme eficiente de delegare sau de prioritizare a sarcinilor.

Fii un model demn de urmat

Dacă vrei cu advărat să devii un lider trebuie să fii tu  un model pentru angajați sau pentru echipa ta. Astfel că va trebui să demonstrezi asta nu prin vorbe ci prin  comportamentele și valorile pe care le ai dar și pe care le ceri de la echipa ta.

Acest lucru ar putea înseamna să arăți  respect și integritate față de echipa ta, de partenerii tăi și de clienții tăi în orice acțiuni și de asemenea  să încurajezi o cultură a învățării și a dezvoltării continue, atât în ce te privește pe tine cât și pe membrii echipei tale.

Învață să gestionezi conflictele

Conflictul este inevitabil în orice afacere sau echipă. Însă un lider eficient trebuie să învețe să gestioneze conflictul și să-l transforme într-o oportunitate pentru creștere și dezvoltare. Acest lucru poate fi realizat prin utilizarea de tehnici de mediere și prin încurajarea dialogului deschis și sincer și de asemenea pe empatie față de ceilalți.

Un alt lucru important aici este să înveți să fii cât se poate de obiectiv pentru medierea corectă a conflictelor.

Investește în dezvoltarea personală

Dezvoltarea personală este cheia succesului în orice domeniu și este la fel de important și pentru tine ca lider care își dorește să-și dezvolte abilitățile de leadership. Nu uita că așa cum este liderul va fi și echipa iar afacerea nu poate merge mai departe de capacitatea liderului.

Așadar, dacă vrei să îți dezvolți atât afacerea cât și echipa, investește în primul rând în  educație și formare proprie, citește cărți și articole, participă la conferințe și seminarii și caută mentori care să te ajute să îți dezvolți abilitățile și cunoștințele pentru a putea da mai departe și tu către echipa ta.

Înțelege nevoile echipei

O altă strategie de lidership este să înțeleagi nevoile și dorințele echipei tale și să te focusezi în a le realiza atât cât este în folosul afacerii.

Acest lucru poate include înțelegerea stilurilor de lucru preferate ale angajaților, oferind oportunități pentru dezvoltarea personală și profesională și crearea unui mediu de lucru pozitiv și productiv.

Fii flexibil și adaptează-te schimbărilor

În lumea de afaceri în schimbare rapidă, liderii trebuie să fie flexibili și să se adapteze și ei la schimbări. A fi flexibil este una dintre cele mai bune strategii de leadership pe care le poți aplica. Pentru că din acest punct vei reuși să îți schimbi strategia în funcție de nevoile pieței dar și să te adaptezi noilor tehnologii sau tendințe.

Așadar, un lider eficient trebuie să fie capabil să navigheze în aceste schimbări și să își îndrume echipa în direcția potrivită pentru a reuși împreună să facă față oricăror schiimbări sau provocări.

Devino un mentor

Mentoratul este o parte importantă a dezvoltării abilităților de leadership. Un lider eficient trebuie să își ajute angajații să își dezvolte propriile abilități și talente și să își împărtășească cunoștințele și experiențele cu ei.

Devenind un mentor, liderul poate îmbunătăți nu numai abilitățile echipei sale, ci și abilitățile sale de leadership.

Leadership vs. Management

Leadership vs. Management
Sursă foto: transforMana

Managementul și leadershipul sunt două concepte strâns legate între ele, dar care se referă la abordări diferite ale gestionării și coordonării activităților unei companii.

Deși multe persoane consideră că managementul și leadershipul sunt sinonime, acestea sunt de fapt două concepte distincte, fiecare cu propriile sale caracteristici și obiective.

În general, managementul se concentrează pe planificarea, organizarea și controlul activităților unei companii, cu scopul de a îndeplini obiectivele afacerii.

Managementul este un proces formalizat și structurat, care implică luarea de decizii bazate pe date și analize, precum și planificarea strategică pentru atingerea obiectivelor stabilite.

Pe de altă parte, leadershipul se referă la capacitatea de a motiva și inspira oamenii să își îndeplinească obiectivele și a lucra la acestea împreună cu echipa.

Astfel că leadershipul se concentrează pe dezvoltarea de relații și interacțiune cu oamenii din afacere pentru a-i mobiliza să dea totul și să devină ei înșiși mai buni.

Acest lucru poate fi realizat prin intermediul îndrumării, inspirației și încurajării, care sunt abilități interpersonale și emoționale.

Este important să menționăm că liderii pot fi și manageri, iar managerii pot fi și lideri. În cele mai bune cazuri, o persoană poate avea abilități de leadership și de management, fiind capabilă să planifice și să organizeze activitățile, dar și să motiveze și să încurajeze oamenii din companie.

Totuși, există diferențe importante între cele două abordări. Un manager este responsabil pentru gestionarea și organizarea activităților din companie, dar este posibil să nu fie un lider puternic, în timp ce un lider este responsabil pentru motivarea și inspirarea oamenilor, dar poate să nu fie un bun manager.

Orice echipă are nevoie de o combinație de leadership și management pentru a fi îndrumtă și coordonată cu succes. Un lider puternic poate inspira oamenii să devină mai perfomanți, mai motivași și mai buni, dar este important să existe și un plan clar și bine definit pentru a atinge obiectivele și să nu se ajungă în cealaltă extremă.

De asemenea, un bun manager poate planifica și organiza activitățile cu succes, dar este necesară și o abordare empatică și motivațională pentru a avea succes.

Deci, tu ce fel de abilitățide lidership îți dorești să ai și cum obișnuiești să își conduci afacerea?

Ai un prieten căruia i-ar fi de folos acest articol? Ajută-l cu un share. Îți va fi recunoscător :)
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Responses

Descarcă gratuit ghidul cu 9 studii de caz DoAds și învață strategii care au generat peste 250€ de milioane în vănzări
Autor Articol
Vlad Niță

Vlad Niță

CEO DoAds Agency și expert Facebook Ads

Categorii Articole
Postări Recente
Descarcă gratuit ghidul cu 9 studii de caz DoAds și învață strategii care au generat peste 250€ de milioane în vănzări