Cum să generezi vânzări de 1.1 milioane cu un buget de 9 ori mai mic

Acest studiu de caz gratuit conține informații de actualitate, tehnici și metodologii eficiente, testate de noi în piața românească. Îl împărtășim cu bucurie pentru că vrem să ajutăm oamenii să se promoveze mai eficient. 

Uite ce am pregătit pentru tine...

12 Pagini în care detaliem povestea lui Andrei și a magazinului său în industria Home&Garden și cum am reușit aproape să triplăm ROAS-ul după 2 luni, ajungând la 14,3 ROAS, dar și cum am păstrat o medie de 9.3 ROAS, adică ROI 930%. 😉

ANALIZA CONTULUI DE PUBLICITATE

Când dorești rezultate mai bune, primul pas este mereu analiza contului de publicitate, a conținutului folosit, mesajul transmis publicului, creative etc. pentru a putea înțelege ce a funcționat bine în trecut, ce nu a adus deloc rezultate și ce fel de funnel (pâlnie de vânzare) s-a folosit.

TIPURI DE CREATIVE ȘI TEXTE

Conform metodei DoAds de segmentare a audienței, ca un funnel să aibă succes, sunt necesare creative și copy (textul/descrierea ad-ului) diferite pentru fiecare etapă în procesul de achiziție a clientului.

PÂLNII DE VÂNZARE

O primă acțiune pe care o poți face atunci când simți că arunci mulți bani aiurea fără să ai rezultatele dorite este conceperea unui funnel de retargetare pe scurtă durată, să recâștigi posibilii clienți care au interacționat cu brandul recent.

OBIECTIVELE POTRIVITE PENTRU RECLAME

Sunt cinci obiective pentru reclamele pe Facebook pe care le recomandăm în prezent: Trafic, Interacțiuni (Engagement), Vizionări Video (Video Views), Conversii (Conversions) și Generare de Leaduri (Catalog Sales pentru eCommerce).

Am lăsat jobul de la Facebook, ca să te ajut să ai rezultate…

Îmi amintesc că în acea seară, nu am închis un ochi, dar după lungi discuții, am luat o hotărâre ce părea riscantă pe atunci. De a reveni în România și a continua acasă misiunea începută ca angajat Facebook:

Să ajut afacerile să crească prin intermediul reclamelor pe Facebook și Instagram.

Vlad Niță, Fondator DoAds

vladz
Descarcă studiul de caz!

Cum să generezi vânzări de 1.1 milioane de lei cu un buget de 9 ori mai mic, în doar 6 luni

Pe ce adresă de email să-ți trimitem Studiul de Caz? Adaugă informațiile mai jos: