Remarketing Dinamic – cum implementez corect?

Cuprins

Urmează perioada promoțiilor și a cadourilor, iar partea de remarketing dinamic este punctul forte în orice strategie de marketing în ultimele luni ale anului. Utilizatorii realizează research înainte de Black Friday, se interesează care sunt prețurile, ce cadouri pot comanda pentru cei dragi și atunci, în momentul când lansezi promoțiile, dorești ca acest public să fie anunțat și să-l convingi ca să finalizeze comanda.

Din păcate, nu toți utilizatorii se abonează la newsletter sau nu le citesc și aici intervin campaniile de remarketing dinamic prin care le poți afișa reclame cu produsele vizualizate de aceștia.

Ce am nevoie pentru a implementa reclama de remarketing dinamic?

Cele 3 lucruri la care trebuie să fii atent și să le verifici periodic sunt: Facebook Pixelul, catalogul de produse și setările reclamei.

  1. Facebook Pixel

Corelația între utilizator și ce produs a vizualizat se realizează prin intermediul Pixelului și a event-urilor instalate pe site. Facebook înregistrează că utilizatorul x a intrat pe pagina de produs, unde s-a declanșat event-ul ViewContent cu parametrul content_id. Același procedeu se aplică în continuare pentru coșul de cumpărături, pagina cu informațiile despre plată & livrare și pagina de Thank You.

Despre fiecare event pe care trebuie să-l ai implementat pe fiecare pagină găsești informații pe www.doads.ro/facebook-pixel-events-pentru-e-commerce/

  1. Catalogul de produse

După ce Facebook a reținut că utilizatorul a vizualizat sau a adăugat în coș produsele cu ID-urile din event-uri, urmează să caute produsele respective în catalogul de produse.

Dacă content_id din Facebook Pixel nu coincide cu ID-ul din feed-ul de produse, vei vizualiza eroarea “Products are missing from your catalog”. 

În același timp, această eroare apare și în momentul când feed-ul nu se actualizează destul de des și produsele noi nu sunt vizibile în catalog. Pentru a te asigura că acest lucru nu se întâmplă, poți verifica cât de des este programată actualizarea.

Mai multe detalii despre catalogul de produse găsești pe www.doads.ro/imbunatateste-ti-catalogul-de-produse-pentru-facebook-ads

3. Reclama

Pentru a implementa reclame dinamice, trebuie să selectăm obiectivul Catalogue Sales.

Prin această campanie avem disponibile mai multe tipuri de remarketare dinamică:

  • Viewed or Added to cart but not Purchase – vor fi targetați utilizatorii care au vizualizat sau adăugat cel puțin un produs, dar nu au finalizat comanda
  • Added to cart but not Purchase – vor fi targetați utilizatorii care au abandonat coșul de cumpărături
  • Up-sell products – se vor afișa produsele din product set-ul selectat, utilizatorilor care au vizualizat produsele din alt product set. Prin această targetare se pot afișa produse similare sau cele recomandate.
  • Cross-sell products – se vor afișa produsele din product set-ul selectat, utilizatorilor care au cumpărat produsele din alt product set. Prin această targetare se pot afișa produse complementare.
  • Custom combination – folosind această opțiune avem posibilitatea de a crea orice combinație între ViewContent, Added to Cart și Purchase

Perioadă disponibilă de targetare este de până în 180 de zile.

Reclamele disponibile în acest tip de campanie sunt: Single Image (va prelua câte un produs din catalog), Carousel și Collection. Spor la implementare!

Ai un prieten căruia i-ar fi de folos acest articol? Ajută-l cu un share. Îți va fi recunoscător :)
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Lasă un răspuns

Introdu Adresa de E-mail și primești Ghidul Strategic pentru Facebook Ads în eCommerce
Autor Articol
Vlad Niță

Vlad Niță

CEO DoAds Agency și expert Facebook Ads

Categorii Articole
Postări Recente
Principiul Pareto

Principiul Pareto

Simți că ai foarte multe activități dar totodată nu ai timp pentru nimic? La finalul zilei ajungi acasă obosit spunând că ai avut o zi

Influencer marketing

Influencer marketing

Influencer marketing este o formă de marketing online pe care o adoptă din ce în ce mai multe branduri. Această expresie este la modă de

Comportamentul consumatorului

Comportamentul consumatorului

‘You can’t be seen until you learn to see’, Seth Godin. În fiecare zi iei decizii. Deși pare de necrezut, este adevărat. Zilnic hotărăști ce

Introdu Adresa de E-mail și primești Ghidul Strategic pentru Facebook Ads în eCommerce