Vezi gratuit înregistrarea Webinarului

Strategia ta de
Marketing Digital
pentru anul 2023

Ce  am discutat mai exact în acest webinar LIVE?

> Care este viitorul Marketingului Digital in 2023.
> Ce canale de promovare este indicat să folosești.
> Cum se creează un funnel Multichannel.
> Ce tipuri de canale și ce fel de campanii aplicăm la fiecare pas din funnel.
> Cel mai mare anunț DoAds de la fondare până azi!

Vizualizează gratuit înregistrarea acestui webinar!

Strategia ta de
Marketing Digital
pentru anul 2023

Ce vei afla mai exact în acest webinar?

> Care este viitorul Marketingului Digital in 2023.
> Ce canale de promovare este indicat să folosești.
> Ce presupune un funnel Multichannel din punct de vedere tehnic.
> Cum se creează un funnel Multichannel.
> Ce tipuri de canale și ce fel de campanii aplicăm la fiecare pas
din funnel.
> Cel mai mare anunț DoAds de la fondare până azi!

De ce trebuie să vezi acest webinar?

Dacă te promovezi online pe un singur canal, cu siguranță ai observat că, în ultimul timp, rezultatele au devenit mai slabe. Însă nu este vina platformei pe care te promovezi. Problema e că devii vulnerabil când ai un singur canal online responsabil de vânzări în afacere:

Ai costuri per achiziție foarte mari

Rezultatele devin din ce în ce mai slabe

În unele zile intră vânzări, iar în altele pierzi bani

Cashflow-ul este instabil

Stai sub stres continuu și cu nopți nedormite, că afacerea nu aduce rezultatele dorite

Acum 3-4 ani puteai folosi o singură platformă, iar rezultatele erau mulțumitoare. Doar că deja din 2021 a început să nu mai funcționeze acest lucru.

Marketingul online evoluează constant, iar noi trebuie să ne adaptăm viitorului. Să găsim metode mai eficiente de a genera vânzări și profit.

Analizând rezultatele, testând constant și urmărind în ce direcție avansează marketingul, la DoAds am ajuns la concluzia că multichannelul este soluția optimă pentru orice afacere care se promovează online.

Iar dacă vii la webinarul gratuit, vei descoperi exact ce ai de făcut ca să construiești o strategie de promovare multichannel pentru afacerea ta sau a clienților tăi.

De ce trebuie să vezi
acest webinar?

Dacă te promovezi online pe un singur canal,
cu siguranță ai observat că, în ultimul timp,
rezultatele au devenit mai slabe.

Însă nu este vina platformei pe care te promovezi.
Problema e că devii vulnerabil când ai un singur canal
online responsabil de vânzări în afacere:

Acum 3-4 ani puteai folosi o singură platformă, iar rezultatele erau mulțumitoare. Doar că deja din 2021 a început să nu mai funcționeze acest lucru.

Marketingul online evoluează constant, iar noi trebuie să ne adaptăm viitorului. Să găsim metode mai eficiente de a genera vânzări și profit.

Analizând rezultatele, testând constant și urmărind în ce direcție avansează marketingul, la DoAds am ajuns la concluzia că multichannelul este soluția optimă pentru orice afacere care se promovează online.

Iar dacă vii la webinarul gratuit, vei descoperi exact ce ai de făcut ca să construiești o strategie de promovare multichannel pentru afacerea ta sau a clienților tăi.

Ai costuri per achiziție foarte mari

Rezultatele devin din ce în ce mai slabe

În unele zile intră vânzări, iar în altele pierzi bani

Cashflow-ul este instabil

Stai sub stres continuu și cu nopți nedormite, că afacerea nu aduce rezultatele dorite

Acum 3-4 ani puteai folosi o singură platformă, iar rezultatele erau mulțumitoare. Doar că deja din 2021 a început să nu mai funcționeze acest lucru.

Marketingul online evoluează constant, iar noi trebuie să ne adaptăm viitorului. Să găsim metode mai eficiente de a genera vânzări și profit.

Analizând rezultatele, testând constant și urmărind în ce direcție avansează marketingul, la DoAds am ajuns la concluzia că multichannelul este soluția optimă pentru orice afacere care se promovează online.

Iar dacă vii la webinarul gratuit, vei descoperi exact ce ai de făcut ca să construiești o strategie de promovare multichannel pentru afacerea ta sau a clienților tăi.

Intră în scenă Etapa 1: Awareness sau Conștientizarea clientului.
În acest pas potențialul client descoperă că problema lui arzătoare poate fi rezolvată cu soluția ta.  

‍În Etapa 2, potențialul client vrea să se asigure că soluția pe care o oferi tu este cea mai potrivită pentru el. Va căuta informații despre afacerea ta, se va uita la recenzii, prezența ta din social media etc.

Dacă ai reușit să-l convingi că soluția ta e perfectă pentru nevoia lui, în etapa de Considerare, următorul pas logic ar fi Conversia (Etapa 3): din client potențial în client plătitor.

Urmărește webinarul și descoperă ce presupun toate etapele dintr-un funnel multichannel. Te învăț pas cu pas cum să dezvolți o strategie multichannel, ce canale folosim și ce tipuri de campanii funcționează cel mai bine în funcție de etapa în care se regăsește posibilul tău client.

Intră în scenă Etapa 1: Awareness sau Conștientizarea clientului.
În acest pas potențialul client descoperă că problema lui arzătoare poate fi rezolvată cu soluția ta.  

‍În Etapa 2, potențialul client vrea să se asigure că soluția pe care o oferi tu este cea mai potrivită pentru el. Va căuta informații despre afacerea ta, se va uita la recenzii, prezența ta din social media etc.

Dacă ai reușit să-l convingi că soluția ta e perfectă pentru nevoia lui, în etapa de Considerare, următorul pas logic ar fi Conversia (Etapa 3): din client potențial în client plătitor.

Hai la webinar și descoperă ce presupun toate etapele dintr-un funnel multichannel. Te învăț pas cu pas cum să dezvolți o strategie multichannel, ce canale folosim și ce tipuri de campanii funcționează cel mai bine în funcție de etapa în care se regăsește posibilul tău client.

Webinar susținut

de Vlad Niță

Fondator DoAds

Numele meu este Vlad Niță. Sunt fost angajat Facebook, proprietar de magazine online, fondatorul agenției DoAds, specializată în promovarea plătită online, și autor de cursuri online.

Relația mea cu Facebook Ads și marketingul digital începe în 2014 când mi-am deschis prima afacere pe lângă jobul full-time, pe care îl aveam la momentul respectiv. 

În același an, am avut șansa să mă angajez la Facebook în Lisabona ca Operations Manager. Funcția implica administrarea programului de Outreach pentru Facebook și a 120 de specialiști în marketing, care ajutau antreprenorii să facă campanii mai eficiente pe Facebook și Instagram. 

După 2 ani ca angajat Facebook, în 2017 am pornit pe drumul meu și am fondat în România Agenția DoAds. 

Fast-forward în prezent, am lucrat și semnat peste 400 de clienți în agenție. Am crescut o echipă și DoAds a devenit una dintre cele mai cunoscute agenții de publicitate online din România. 

Pe lângă partea de agenție, în ultimii 2 ani ne-am concentrat și pe educația antreprenorilor și marketerilor din România. 

În prezent am avut peste 50.000 de persoane care au descărcat materialele noastre și au venit la webinariile gratuite. Și peste 1000 de cursanți s-au înscris la programele noastre premium de educare, prin care i-am ajutat să facă Facebook Ads la nivel expert și să-și deschidă propria agenția.

Nu rata înregistrarea la acest webinar, în care descoperi cum să creezi strategia ta de Digital Marketing în 2023

Cum pot vedea înregistrarea webinarului?