Dacă anul trecut au apărut IGTV-uri pe Instagram, în 2020 se vor introduce IGTV Ads. Sună interesant, nu?

Pentru început, acestea vor fi disponibile pentru testare pentru un grup mic de creatori de conținut și advertiseri din SUA, iar mai apoi, acest feature se va extinde încet, în timp, pe măsură ce experiența se va îmbunăți.
Pe toată perioada de testare, se vor experimenta mai mult modalități de IGTV Ads, precum ar fi posibilitatea de a omite un anunț – pentru a se asigura că rezultatul final funcționează bine pentru oameni, creatori și agenți de publicitate.

IGTV a devenit un loc puternic pentru creatori să se conecteze mai bine cu fanii lor, să creeze noi proiecte și să își împărtășească experiențele. Cu IGTV Ads, ei au o altă modalitate nouă de a câștiga bani din conținutul pe care muncesc atât de mult pentru a le produce.

Cu ce te vor ajuta reclamele pe IGTV? Din ce în ce mai mult se pune accentul pe promovarea prin reclamele video. Astfel, dacă publicul tău țintă este unul tânăr, consumă conținut video pe Instagram, fii cu ochii pe acest tip nou de reclamă.

Aceste anunțuri se vor afișa la începutul videoclipurilor IGTV și vor avea o durată de până la 15 secunde.

Deci, vei avea posibilitatea ca în 15 secunde să transmiți lansarea unui nou produs sau noi promoții (de exemplu: anunțarea reducerilor de tip Black Friday). 

Nu ești încă convins ca să introduci Instagramul în strategia ta de marketing? Uite câteva motive pentru a te folosi de Instagram:

  • Până în 2022, este de așteptat ca Instagram să ajungă la 989 de milioane de utilizatori lunari activi.
  • 90% dintre Instagrammers urmăresc business-uri pe Instagram.
  • 16% dintre B2C și 9% dintre marketerii B2B consideră Instagram cea mai importantă rețea socială pentru publicitate.
  • Deoarece YouTube este saturat de conținut video, este mai ușor să faci o notă în spațiul video online, făcând publicitate pe IGTV.

Dacă în strategia ta de marketing ai luat în considerare să colaborezi cu influenceri, IGTV Ads te vor ajuta la îmbunătățirea vizibilității, vânzărilor și engagementul. În ultimele luni, utilizatorii au petrecut mai mult timp pe rețelele de socializare și au interacționat mai mult cu influenceri. 

Cum îți sună idea de a le arăta utilizatorilor un anunț prin care îi anunți că urmează o perioadă cu reduceri la cosmetice sau le oferi un voucher dacă finalizează comanda și o plătesc cu cardul, în timp ce ei urmăresc conținut despre make-up? Exact, sună foarte bine!

Când IGTV Ads vor fi disponibile în România, tu le vei testa? Ești pregătit să fii creativ și să explorezi un nou tip de reclamă pe Instagram?Noi suntem nerăbdători să vedem ce impact vor avea asupra awareness-ului și a traficului pe site!