Ghidul gratuit DoAds pentru reclame eficiente!

Dacă vei citi acest ghid, probabil ai setat cel puțin o campanie de reclamă pe Facebook.

Dacă ai un produs atractiv, poate ți-a reușit să ai rezultate cu un buget redus, sau poate ai cheltuit mulți bani pe promovare, fără să ai rezultatele dorite.

În ambele cazuri, acest ghid îți va fi util și te va ajuta să treci la următorul nivel.

Uite ce am pregatit pentru tine...

Aproape 30 de pagini de informatii si tehnici valoroase testate de noi la DoAds in piata romaneasca in ultimii 3 ani si nu numai…. 

CELE 6 PRINCIPII FUNDAMENTALE

Dacă nu respecți aceste principii (unele dintre ele vor fi detaliate mai mult în acest ghid) sunt șanse foarte mari să nu ai rezultate satisfăcătoare. Punct. Dacă nu le integrezi în strategia ta de publicitate pe Facebook, ești ca barca pe uscat.

FOLOSEȘTE TOATE CELE PATRU TIPURI DE PUBLICITATE

Mulți antreprenori nu-și dau seama că există 4 tipuri de reclame pe care trebuie să le folosești pentru o campanie eficientă, low-cost și generatoare de clienți potențiali.

AUDIENȚE PERSONALIZATE

Audiențele personalizate reprezintă unul dintre cele mai valoroase instrumente pentru reclamele Facebook și care, dacă sunt folosite corect, pot avea un impact semnificativ asupra eficienței campaniilor tale.

OBIECTIVELE POTRIVITE PENTRU RECLAME

Sunt cinci obiective pentru reclamele pe Facebook pe care le recomandăm în prezent: Trafic, Interacțiuni (Engagement), Vizionări Video (Video Views), Conversii (Conversions) și Generare de Leaduri (Catalog Sales pentru eCommerce).

Am lăsat jobul de la Facebook, ca să te ajut să ai rezultate…

Îmi amintesc că în acea seară, nu am închis un ochi, dar după lungi discuții, am luat o hotărâre, ce părea riscantă pe atunci. De a reveni în România și a continua acasă misiunea începută ca angajat Facebook:

Să ajut afacerile să crească prin intermediul reclamelor pe Facebook și Instagram.

Vlad Nita, Fondator DoAds

vladz