Folosești reguli automate pentru Facebook Ads?

Cuprins

Automatizarea este un trend care ia din ce mai multă amploare și în zona de marketing. Regulile automate sunt o opțiune foarte bună la care poți apela, moderat, în momentul când gestionezi multe conturi sau când nu ai timp să lucrezi zilnic pe campanii. Hai să îți arătăm ce poți să faci cu regulile automate!

Pentru a crea reguli automate trebuie să accesezi Ads Managerul și în meniul de sus, poți vedea tab-ul “Rules”.

  • Pauzarea sau activarea campaniilor/ adset-urilor/ reclamelor

Gândește-te că urmează Black Friday și trebuie să implementezi reclamele din timp astfel încât acestea să fie aprobate până când începe promoția. Cum ar fi să nu stai la 12 noaptea să pui pe pauză reclamele pe care le aveai înainte (sau cele de teasing) și să activezi reclamele de Black Friday?

Regulile automate poți să le setezi la nivel de campanie, adset sau de reclamă. Dacă dorești să aplici exemplul de mai sus, poți să setezi condiția ca această regulă să se aplice doare reclamelor care conțin “Black Friday 2020” în denumire.

Dacă dorești să activezi campaniile/ adset-urile/ reclamele, ca să setezi această opțiune, trebuie să selectezi mai întâi secțiunea “Action” și mai apoi, trebuie să modifici secțiunea “Apply rule to”.

  • Creșterea sau micșorarea bugetului

Folosindu-te de metrici precum Purchase, Cost per Purchase, ROAS, poți realiza reguli automate care să mărească sau să scadă bugetului campaniilor în funcție de rezultatele aduse cu o zi precedentă.

De exemplu: creșterea bugetului cu 5% din bugetul inițial dacă Cost per Purchase este mai mic decât CPA-ul media contului. În același timp, este bine să implementezi și o regulă care să scadă bugetul dacă CPA-ul trece peste limita setată.

În momentul când ai un buget zilnic setat și nu îl poți depăși, există condiția de “Maximum daily budget cap”.

În plus, poți să implementezi regulă automată care să îți mărescă bugetul setat lifetime în momentul când ai aflat bugetul disponibil pentru o campanie. Și în acest mod te poți asigura că aceea modificare se realizează.

Bugetul se poate crește procentual sau cu un număr fix în moneda în care este setat contul.

Toți metricii care sunt disponibili pentru a crea reguli automate îi poți găsi ➡ https://www.facebook.com/business/help/975877422460996?helpref=faq_content

Analizează task-urile zilnice pe care realizezi și încearcă să le implementezi prin reguli automate! Astfel vei lucra mai eficient și vei avea mai mult timp pentru creativitate. Spor la conversii!

Ai un prieten căruia i-ar fi de folos acest articol? Ajută-l cu un share. Îți va fi recunoscător :)
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Lasă un răspuns

Introdu Adresa de E-mail și primești Ghidul Strategic pentru Facebook Ads în eCommerce
Autor Articol
Vlad Niță

Vlad Niță

CEO DoAds Agency și expert Facebook Ads

Categorii Articole
Postări Recente
Principiul Pareto

Principiul Pareto

Simți că ai foarte multe activități dar totodată nu ai timp pentru nimic? La finalul zilei ajungi acasă obosit spunând că ai avut o zi

Influencer marketing

Influencer marketing

Influencer marketing este o formă de marketing online pe care o adoptă din ce în ce mai multe branduri. Această expresie este la modă de

Comportamentul consumatorului

Comportamentul consumatorului

‘You can’t be seen until you learn to see’, Seth Godin. În fiecare zi iei decizii. Deși pare de necrezut, este adevărat. Zilnic hotărăști ce

Introdu Adresa de E-mail și primești Ghidul Strategic pentru Facebook Ads în eCommerce