Cum să generezi vânzări la un cost aproape zero, prin funneluri specifice de Email Marketing
Webinar gratuit LIVE
Joi, 2 martie 2023, ora 19:00
Cum să-ți crești vânzările online între 30 – 400%
prin strategii deja testate de marketing digital
Ce vei afla mai exact în acest webinar LIVE?
Cum să generezi vânzări la un cost aproape zero, prin funneluri specifice de Email Marketing
De ce trebuie să participi
la acest webinar?
Dacă ne uităm peste statisticile firmelor deschise în România, realitate este destul de cruntă:
Dacă vrei să ajungi și tu în topul celor 4%, e nevoie să acționezi! Și să pui bazele unei promovări care îți permite să crești și să ai vânzări.
Pentru că un business viabil se rezumă la vânzări.
Vânzările sunt sângele unei afaceri.
De aceea, toate acțiunile tale ca antreprenor ar trebui să se axeze pe vânzare.
Iar marketingul digital multichannel înseamnă vânzări.
De ce spun asta?
Acum 3-4 ani puteai folosi o singură platformă, iar rezultatele erau mulțumitoare. Doar că deja din 2021 a început să nu mai funcționeze acest lucru.
Marketingul online evoluează constant, iar noi trebuie să ne adaptăm viitorului. Să găsim metode mai eficiente de a genera vânzări și profit.
Analizând rezultatele, testând constant și urmărind în ce direcție avansează marketingul…
La DoAds am ajuns la concluzia că multichannelul îți poate crește vânzările online între 30-400%. Dacă folosești strategiile potrivite.
Spunem între 30 – 400%, pentru că procentul diferă în funcție de mărimea afacerii tale.
Fiecare afacere este unică și se află într-un stadiu diferit.
În funcție de mărimea afacerii tale, poți obține această creștere, dacă implementezi pas cu pas strategiile pe care ți le prezint la webinar.
Prin acestea, vei obține mai multă stabilitatea în rezultate. Și costurile de promovare vor deveni mai mici.
Cum creezi un funnel Multichannel?
În primul rând trebuie să te asiguri că potențialii tăi clienți știu de existența afacerii tale.
Intră în scenă Etapa 1: Awareness sau Conștientizarea clientului.
În acest pas potențialul client descoperă că problema lui arzătoare poate fi rezolvată cu soluția ta.
În Etapa 2, potențialul client vrea să se asigure că soluția pe care o oferi tu este cea mai potrivită pentru el. Va căuta informații despre afacerea ta, se va uita la recenzii, prezența ta din social media etc.
Dacă ai reușit să-l convingi că soluția ta e perfectă pentru nevoia lui, în etapa de Considerare, următorul pas logic ar fi Conversia (Etapa 3): din client potențial în client plătitor.
Hai la webinar și descoperă ce presupun toate etapele dintr-un funnel multichannel. Te învăț pas cu pas cum să dezvolți o strategie multichannel, ce canale folosim și ce tipuri de campanii funcționează cel mai bine în funcție de etapa în care se regăsește posibilul tău client.
Cum creezi un funnel Multichannel?
În primul rând trebuie să te asiguri că potențialii tăi clienți știu de existența afacerii tale.
Intră în scenă Etapa 1: Awareness sau Conștientizarea clientului.
În acest pas potențialul client descoperă că problema lui arzătoare poate fi rezolvată cu soluția ta.
În Etapa 2, potențialul client vrea să se asigure că soluția pe care o oferi tu este cea mai potrivită pentru el. Va căuta informații despre afacerea ta, se va uita la recenzii, prezența ta din social media etc.
Dacă ai reușit să-l convingi că soluția ta e perfectă pentru nevoia lui, în etapa de Considerare, următorul pas logic ar fi Conversia (Etapa 3): din client potențial în client plătitor.
Hai la webinar și descoperă ce presupun toate etapele dintr-un funnel multichannel. Te învăț pas cu pas cum să dezvolți o strategie multichannel, ce canale folosim și ce tipuri de campanii funcționează cel mai bine în funcție de etapa în care se regăsește posibilul tău client.
Webinar susținut
de Vlad Niță
Fondator DoAds
Numele meu este Vlad Niță. Sunt fost angajat Facebook, proprietar de magazine online, fondatorul agenției DoAds, specializată în promovarea plătită online, și autor de cursuri online.
Relația mea cu Facebook Ads și marketingul digital începe în 2014 când mi-am deschis prima afacere pe lângă jobul full-time, pe care îl aveam la momentul respectiv.
În același an, am avut șansa să mă angajez la Facebook în Lisabona ca Operations Manager. Funcția implica administrarea programului de Outreach pentru Facebook și a 120 de specialiști în marketing, care ajutau antreprenorii să facă campanii mai eficiente pe Facebook și Instagram.
După 2 ani ca angajat Facebook, în 2017 am pornit pe drumul meu și am fondat în România Agenția DoAds.
Fast-forward în prezent, am lucrat și semnat peste 400 de clienți în agenție. Am crescut o echipă și DoAds a devenit una dintre cele mai cunoscute agenții de publicitate online din România.
Pe lângă partea de agenție, în ultimii 2 ani ne-am concentrat și pe educația antreprenorilor și marketerilor din România.
În prezent am avut peste 50.000 de persoane care au descărcat materialele noastre și au venit la webinariile gratuite. Și peste 1000 de cursanți s-au înscris la programele noastre premium de educare, prin care i-am ajutat să facă Facebook Ads la nivel expert și să-și deschidă propria agenția.